LACATUS A DEMISIONAT!!!

Dupa dezastrul din meciul cu F.C.Brasov, Lacatus a decis sa plece.

Gigi Becali si Marius Lacatus s-au intalnit astazi la stadion si au decis ca pentru binele Stelei este mai bine ca antrenorul sa plece incepand de astazi din Ghencea.
Becali a anuntat inca de duminica seara ca asteapta demisia de onoare a lui Lacatus. „Lacatus a venit in fata echipei si a anuntat ca-si da demisia, a plecat”, a declarat Gigi Becali la Sport.ro.Caramarin si Edi Iordanescu vor fi interimari la Steaua dupa plecarea lui Lacatus. Cei doi vor sta pe banca tehnica cel putin saptamana asta, dupa care MM Stoica si Gigi Becali vor cauta un inlocuitor pentru Lacatus. „Caramarin si Edi Iordanescu vor face antrenamentele! Anul e compromis deja!”, a spus Gigi Becali la Sport.ro

7 răspunsuri la „LACATUS A DEMISIONAT!!!

  1. multumesc pt sfat (nici nu stiu cum ai ajuns pe blogul meu pt fete:)) ?),dar oricat as vrea sa fac ce zici,nu inteleg nimic 😦 meniul meu e in engleza, oricat m-am uitat pe acolo,n-am priceput ce si cum
    daca nu e bine cum am facut (si sa inteleg ca nu e),ori inteleg ce zici, ori las asa, ori sterg si nu mai pun nici un blogroll ,adica ori,ori 🙂

  2. tot eu, gata,gata,incep sa ma descurc.
    A aparut ceva, a disparut about, acuma sa mai investighez ,complicat mai e,da’ sper sa-i dau de capat pana la urma,asa invata omu’ 🙂
    mersi oricum !

Lasă un răspuns

