Dobrogea

Ador aceasta perioada a anului. Ador fulgii mari ce valseaza la geamul meu (chiar daca în acest an se cam lasa asteptati). Ador luminile din oras si globurile argintii. Îmi plac povestile iernii. E decembrie în sufletul meu, e lumina si speranta, e colind.
De câteva saptamâni ascult cântece sfinte si-mi simt fiinta mai usoara, ma regasesc, ma desprind de lume. Pâna acum un an  ascultam colinde doar de Craciun, asa e pe la noi si nu-mi gasesc o explicatie. De fapt, colindele ar trebui sa ne însoteasca perioada de post, ele ne alimenteze spiritul, ne linistesc. Stiu ca în Dobrogea noastra nu se prea aud acum glasuri laudândul pe Domn, poate e o obisnuinta mai veche, obisnuinta care trebuie schimbata. Sufletul o cere…

Lasă un răspuns

