Atac energetic

Cu siguranţă am şi eu duşmani. Nu îmi puteam explica de ce în ultima vreme îmi merg toate pe dos. Când am de plecat la un drum mai lung, se pune pe ninsoare şi pe viscol. Zilele trecute au scăpat câinii la păsări şi am ramas doar… cu câinii. Când am mai mare nevoie de el, îmi pică internetul. Când a fost zăpada aia mare, nu am putut deschide poarta, aşa că am scos-o din balamale. Acum nu o mai pot pune la loc. Am legat-o cu sârmă. Dar, surpriză …s-a blocat clanţa!
Ei bine, acum ştiu care este pricina. M-am uitat  la televizor şi mi-am adus aminte că pe Geoana l-a lucrat Băsescu energetic. De-aia a avut ghinion cu alegerile. Altfel l-ar fi ciuruit, cât e el de prostănac. Şi cu siguranţă că asta a fost cauza. Cu atacurile astea energetice nu te joci!
Cred că şi eu sunt atacat energetic. Altfel nu îmi pot explica ce s-a întâmplat ieri. Am vrut să fac focul, dar lemnele nu voiau să se aprindă cu nici un chip. E drept că sunt cam umede, că le-am cumpărat târziu şi nu au apucat să se usuce. Am pus eu nişte surcele uscate şi s-a făcut puţin jar, dar lemnele să se aprindă, nici vorbă. Trosneau şi sfârâiau şi făceau fum …ş- atât. Aşa m-au enervat că am trecut la măsuri radicale. Am hotărât să le aprind cu benzină. Aveam o sticlă de benzină pe care o ţineam pentru scuter. Am turnat benzină peste lemne şi le-am ameninţat: ei lasă că vedeţi voi acum ! Să vă mai bateţi voi joc de mine !
Până aici toate bune. Dar a urmat atacul energetic. Nu aveam chibrituri la mine. Terminasem o cutie chinuindu-mă să aprind focul. Am plecat să caut alta, dar la mine decât să cauţi ceva, mai bine te duci şi cumperi. Când m-am întors, am simţit eu ceva miros de benzină, dar nu l-am luat în seamă. Am aprins chibritul, l-am aruncat în sobă şi îndată am simţit efectele atacului energetic. Soba s-a făcut ţăndări şi mi-am pârlit şi barba şi mustaţa.
Acum tot stau şi mă gândesc: care din cunoştintele mele are puteri paranormale? Şi cu ce l-am supărat oare?

 

PS. …aceasta postare nu are nimic cu realitatea, e doar ficţiune …

2 răspunsuri la „Atac energetic

  1. deci, mă gândeam eu că este doar ficțiune :)! Pot spune că am râs pe aproape tot parcursu postului, începând de la faza cu clanța până la punctul maxim de râs cu barba și mustața. Cică râsul de dimineață e sănătos, așa că mulțam :))!

Lasă un răspuns

