Să mai râdem!

1.Într-un tren

În compartimentul unui tren, un tip stă vizavi de o gagică blondă cu sâni foarte mari şi o fustă foarte scurtă. Deși face eforturi remarcabile să admire peisajul din Valea Prahovei, privirea îi alunecă inevitabil către coapsele fetei. Observă astfel cu ușurință că tipa nu poartă chiloți şi peisajul de afară devine brusc neinteresant. Tipa îl observă şi îl atacă imediat: – Te uiți la păsărica mea ?!… – Da, îmi cer scuze… – Oh, nu-i nici o problemă! Uită-te cu atenție că o să-ţi dea un pupic. Într-adevăr, cu o încordare foarte naturală, buzele păsăricii fetei îi trimit tipului un sărut… – O pot face să clipească, zice tipa, şi păsărica tipei clipește… Femeia îl invită pe individ lângă ea. Tipul se mută… Femeia îl întreabă: – Ţi-ar plăcea să bagi două degete în păsărică ?!… La care tipul: – Hai, las-o dracului, să nu-mi spui că poate să şi fluiere :)

2.Profesorul

Profesorul de ORL al lui Bula urma sa se pensioneze. Fiecare elev din clasa i-a facut cite un cadou. Profesorul a luat fiecare cadou in parte, s-a bucurat, etc. A venit si rindul lui Bula sa-i dea cadoul. Bula, fiind sarac, dar talentat, a desenat pe tabla o ureche mare si profesorul cum iese din ea cu un buchet de flori in mina… Cind vede profu- asta, incepe sa rida. Intr-o scurta pauza intre doua hohote de ris, spune: – Bula, tocmai mi-am amintit ca peste 2 saptamini iese la pensie profesorul de ginecologie! :)

3.Femeia

Un bărbat stătea culcat in pat cu noua lui prietenă… După o partidă fierbinte de sex … ea a petrecut următoarea oră mângâind OO-le …o chestie care îi plăcea la nebunie ei şi care îi producea şi lui o deosebită plăcere… La un moment dat s-a întors şi a întrebat-o: – De ce îţi place atât de mult să îmi mîngâi OO-le? – Din cauză că mi-e tare dor de ale mele…< :)

4.Poliţaiul

Un tip, rupt de beat, iese dintr-un bar. Se duce în parcare şi începe să pipăie maşinile pe plafon. Un şofer îl vede şi-l întreabă:
– Ce faci frate, ce cauţi?
– Îmi caut maşina, zise beţivul, clătinându-se pe picioare!
– Păi şi de ce le pipăi pe plafon, ce nu sunt toate la fel?
– Nu! A mea are girofar

Lasă un răspuns

