Televizoare led

Odată cu  amenajarea casei  visez la tot felul de televizoare care ar sta extraordinar de bine prin casă. Şi cum mă ştiţi, dacă nu, aţi aflat acum,  sunt destul de exigent înainte de a da banii pe ceva. Aşadar, am analizat şi reanalizat ofertele de televizoare.

Am să discut în acestă postare despre televizoarele pentru living (sufragerie), bucătărie şi dormitor. Înainte de a vă spune câte ceva despre intenţia mea de a cumpăra,  vreau să specific câteva aspecte legate de criteriile mele de căutare.

În primul rând, televizoarele trebuie să fie neapărat LED, ca să am parte de cea mai nouă tehnologie, dacă tot dau banii pe aşa ceva, ca să fac după aceea o economie considerabilă de energie electrică şi ca să am parte de unghiuri de vizibilitate şi luminozitate foarte bună.

În al doilea rând, televizoarele trebuie neapărat să redea conţinut în format Full HD. Nu cred că merită să cheltuieşti peste 1.000 de lei dacă nu ai parte de Full HD. Mai degrabă o diagonală sensibil mai mică, decât mare şi doar HD Ready! Deci e clar, Full HD!

În al treilea rând, televizoarele din living şi dormitor trebuie să fie de tipul SMART TV. În bucătărie mai puţin contează, dar în sufragerie şi dormitor vreau să folosesc la maximum puterea internetului pe aceste televizoare led.

Eu optez pentru un TV LED 3D Full HD cu diagonala de peste 100 cm pentru living şi un TV LED Non-3D Full HD cu diagonala de peste 80 cm pentru dormitor.

Recunosc că nu am bani să le cumpăr pe toate în acelaşi timp, pentru că şi aşa amenajarea casei, mă costă foarte mulţi bani, dar voi cumpăra măcar untelevizor pentru dormitor sau sufragerie, într-0 primă etapă. Ulterior, voi achiziţiona televizoare si pentru restul casei, dar o astfel de investiţie se face treptat, în etape.

Sper să vă ajute acest articol, în luarea unei decizii, dacă veţi cumpăra şi voi un televizor.

Lasă un răspuns

