Amintirile mele- rotile!

Intr-una din zile, neavand ce face, seara fiind , am inceput sa navigez pe net. Am rasfoit cateva bloguri si am citit ca melodia Gangnam Style, a depasit de mult un miliard de vizualizari! Inteleg ca si copii o asculta si-o fredoneaza!  Mie personal nu-mi place ! Dar, asta-i trendul muzical, n-ai ce face!

De cand te nasti si esti bebe si pana mori ai in jurul tau, tot felul de roți. De carucioare. Diferite. Apoi te faci mai mare. De la carucior treci la premergator. Apoi la tricicleta. Trotineta. Bicicleta! Este firesc, zic eu! Astea ar fi etapele pe care n-ar trebui sa le eviti! Sa sari peste ele, cum se intampla acum, cu multi copii!

Dar hai sa ramanem putin la stadiul de copil.Mi-ar placea sa vad un copil care merge la soping. Sa merg pe strada si sa vad unul de mana cu maica-sa, care o trage si insista, aratand cu manuta spre un  magazin masinute electrice ieftine.

– Mama m-am descis! Doresc acesta masinuta.

– Dumnezeule! Ce frumoasa este!
-Ai dreptate, puiul meu! Pe asta am sa ti-o cumpar imediat! Esti inca un copil!
Care este legatura, dintre melodia Gangam Syle si masinute, este intrebarea fireasca pe care o s-o puneti. Pai, eu cred ca in ziua de azi, copii nu mai au copilarie, nu se mai joaca cum ne jucam noi!!

Azi, este o moda si printre copii sa asculte muzica pe youtube.com, nu sa asculte povesti. Sau isi doresc de pe acum o masina bengoasa si sare peste etapa aceea cand, noi copii fiind ne jucam cu acele celebre masinute in miniatura!!

Acum poate gresesc si m-am inselat! Voi, ce credeti? Am dreptate sau ma insel?

2 responses to “Amintirile mele- rotile!

  1. Meh.. cam ai dreptate… mulți copii sunt lăsați singuri în cameră să asculte un playlist de pe youtube cu tot felul de tâmpenii.. în loc să li se citească o poveste!

Lasă un răspuns

