Vreau bilet

Vreau bilet la Steaua-Chelsea…nu prea scump….:) Stiu, m-am trezit prea tarziu!! Am auzit la un amic ca la bisnitari sub 2000 de lei nici nu poti intra in vreo negociere. Ieri, pe spor.ro, moderatorul vorbea de 4ooo de roni! Pai, cum sa muncesc un an pentru un bilet:) Mai bine stau comod in fotoliu si ma uit la TV. Multi spun ca e o sansa unica sa vezi pe Chelsea la Bucuresti pe national Arena, dar eu cred ca nu-i asa! Vor mai fi si alte ocazii sau de ce nu la Londra, intr-o excursie. nu m-am interesat pe agentiile de turism, cam cat ar costa, dar am o presimitire ca tot in jur de 4.000 de roni. Daca stiti sa-mi spuneti.

Si, daca bilet n-am gasit, o melodie ar fi potrivita!

3 răspunsuri la „Vreau bilet

  1. Ce putem sa facem? Si eu am vrut sa merg la meci, dar am constatat ca e mai ieftin sa ma duc la meciul retur… asta e… data viitoare o sa fim mai agili si poate cumparam si noi bilete 🙂

  2. Pingback: Se rupe armistitiul dintre Becali si fanii stelei | albert.alexasport

Lasă un răspuns

