Sper

Nu e nevoie sa ma intalnesti, ma poti cunoaste din cuvinte, ele spun totul despre mine.Citeste , gusta cuvintele si vei sti ce timbru are glasul meu…Nu trebuie sa ma cauti…decat prin cuvinte…aici locuiesc, la umbra lor ma odihnesc…aici sufletul meu respira viata…Cand imi pun credinta in cineva, sper…sper ca am facut alegerea corecta, sper ca nu voi fi tradat…Cand iubesc pe cineva, sper…sper ca iubirea imi va fi permisa, sper ca voi primi inapoi tot iubire…Cand ma indragostesc de cineva, sper…Sper ca nu va dura doar o clipa, sper ca nu e doar o iluzie…Cand visez la ceva, sper…Sper ca visul meu va deveni realitate intr-o zi…Cand viata ma doboara, sper ca ma voi ridica…Cand viata ma ridica, sper ca nu se va opri aici…Orice fac, sper…Cine crede ca speranta se poate stinge in noi…vreodata…se inseala…Poate se stinge un strop de speranta, insa altul ii va lua locul… In viata nu conteaza cine esti, conteaza ca cineva sa te iubeasca si sa te pretuiasca neconditionat! Se zice ca iubirea adevarata invinge totul si pentru ea merita sa te iei de guler cu toate fortele Universului…

Lasă un răspuns

