Dilema de marti!

Mărturisesc faptul că am şi eu, la mine în cameră, un perete cu cai verzi. Mai mari, mai mici, unii mai jucăuşi, alţii mai leneşi dar cu mersul elegant. Am şi ponei. Din timp în timp, un măgăruş mai apare pe acolo, e aşaaa, o apariţie de tip Taz aferentă rasei in cauză.

Ce fac eu cu caii mei ? Uneori mă joc cu ei, alteori mă cert cu ei. Una peste alta, însă, încerc să-i păstrez cât mai inofensivi. Pentru mine, dar şi pentru cei din jur.

Oare asta înseamnă că nu mai ştiu să „păstrez visul” ?

Un răspuns la „Dilema de marti!

Lasă un răspuns

