Placutul si iubitul, pe facebook!

Chestia asta cu placutul si iubitul, de pe facebook, e ceva care se intimpla natural si de la sine. De aceea, nu inteleg si nici nu-mi place, genul asta de invitatie de pe facebook: d-ra Licsandrescu (un nume sa zicem) te-a invitat sa-i placi pagina. Eu stiam ca nu poti invita sau ruga pe cineva sa te placa. Ar suna cam asa: „te invit sa ma placi!” La care eu as putea raspunde: „Multumesc de invitatie, dar…nu prea-mi vine, pentru ca, adevarul este ca nu prea-mi placi.” Nu mi-a placut niciodata sa fiu fortat sa imi placa ceva, sau de cineva, iar d-nu’ facebook asta face prin comenzile lui, la care foarte multi apeleaza. In fine, era asta digitala este obositoare,uneori. Of!:)

Lasă un răspuns

