Astazi, loc de dat cu capul!

Era să-mi vină să scriu despre sistemul medical românesc şi obiceiurile sale mai tari decât orice sistem ar inventa omenirea vreodată, despre cum nu mai vreau eu să se mărească salariul medicilor, asistentelor, infirmerelor, brancardierilor şi şoferilor de pe Salvări pentru că m-am răzgândit şi nu vreau să mă coste ei de patru ori mai scump, adică : mărirea salariilor- unu la mână; şpaga trans-sistem – doi la mână; eventuali poliţişti under cover în saloane pentru eradicarea şpăgii – trei la mână; şpaga pentru eventuala poliţie – patru la mână.
Nu mai vreau, nene,deci. M-am răzgândit, extrem de democratic. Las-o aşa, să ştiu eu din capul locului ce am de făcut : de plătit asigurare medicală, de cumpărat medicamente, de dat şpagă în toate direcţiile şi, dacă cumva e nevoie vreodată să mă internez în vreun spital ca însoţitor, să spăl toaleta salonului pentru ca da….infirmierele să mă onoreze făcând pipi la toaleta salonului unde sunt internat eu, căci eu ştiu să-mi fac bine treaba.

Dar m-am răzgândit, nu mai scriu despre asta, că a venit primăvara şi love is in the air. Cataclonc- cataclonc, avansând cu paşi mari, love îşi face loc prin the air cu coatele, luptându-se cu viruşi proaspeţi şi noi sau învechiţi, blazaţi şi scârbiţi. Va învinge, nu-i aşa că iubirea va învinge înainte să mă acresc eu de tot şi de toate ? Sau… şi asta vrea şpagă ?

Mi-e silă, rău. Cer scuze celor la care nu  a vent primăvara şi îi rog să ocolească, astăzi, acest loc de dat cu capul. Astăzi, acest loc este pentru cei care  caută un loc de dat cu capul.

Lasă un răspuns

