Florile mele, flori cu drag

Stiut este faptul ca cele mai frumoase lucruri pe care ni le-a daruit  natura sunt florile. Nici nu cred ca ar fi cineva care sa puna la indoiala acest aspect, ca doar paleta diversificata de culori si parfumul pe care il  raspandesc atunci cand sunt inflorite ne atrag pe toti , trezeste de fapt  fiecare fiinta, mai ales primavara, cand   fluorescenta lor ne incanta  sufletete, noua ca fiinte umane, dar si fluturilor sau albinelor fie ca este un fluture, fie ca-i o albina. Florile se spune ca simbolizeaza frumusetea si pozitivitatea. Flori diferite sunt simboluri diferite. Ele au un limbaj propriu. Fiecare umbra si fiecare aroma are ceva de spus.

Beautyful daffodil bouquet in a vase isolated on a white backgroundDe ce am recurs la  aceasta introducere? Pai, in fiecare zi, daca vrem noi, poate fi o zi speciala, iar florile se pot darui pentru a exprima diferitele stari sufletesti, sentimente pe care le avem si le putem arata mamei, sotiei sau unei persoane dragi noua, oferindu-le minunate buchete de flori deosebite. Vremurile se schimba, vremea(conditiile atmosferice) se schimba si ea.  Schimbator ca vremea, se zice prin popor, dar florile nu se schimba niciodata, chiar daca vremea si vremurile se schimba!! In general avem tendinta de a lega o floare de un anumit sentiment(ex{ trandafiri rosii, simbolizeaza  dragostea) dand astfel fiecarei flori o personalitate proprie. Diferitele flori simbolizeaza diferitele emotii, devenind astfel cele mai eficiente mijloace de exprimare. Narcisele, citem undeva ca ele simbolizeaza consideratie si respect, de aceea pentru aceasta zi speciala)zi de nastere) am ales sa-i daruiesc  mamei mele acest buchet minunat si cum timpul alearga ca nebunul(vorba cantecului) am descoperit cu cateava zile, prin cautarile mele, nenumarate, un site(floricudrag.ro), de fapt e vorba de un magazin online ce comercializeaza flori, care ofera servicii complete de livrare flori prin curier la domiciliu.

Cum spunea, Gerard de Nerval :”Fiecare floare este un suflet care infloreste in natura” asa sper, si eu ca vara aceasta sa fie una deosebita si minunata, iar buchetul pe care cred ca l-a primit mama mea, sa fie cel mai eficient mijloac de exprimare a sentimentului de respect si dragoste pe care il port si il voi purta mereu. Cand ajung acasa am sa vad, cu ochii mei reactia…mamei. E pentru prima data cand florile ajung prin curier, dar ceea ce nu se va schimba niciodată pentru mine este farmecul acestei zile!

Asadar, daca doriti sa faceti un cadou puteti urma exemplul meu. Alegeti florile (buchetul de flori) pe care il vreti si, care stiti ca-i place persoanei dragi, iar prin intermediul curierului, trimiteti-l acelei persoane dragi voua…
Un buchet cu flori, face mai mult decat 1000 de cuvinte:)…am adaptat un pic, zicala care circula de foarte mult timp , legata de o poza, la situatia data:)
De aici din minunata lume blogosferica va doresc sa aveti o vara minunata , plina de sanatate , dragoste si noroc !

Ps. 1. Stiu ca am mai facut urarea asta, azi… dis-de dimineata:)…unei persoane dragi mie…mamei si o voi face inca odata…
2. Multumesc lui Emil, pentru ideea pe care mi-a dat-o, citind articolul scris de el.

Un răspuns la „Florile mele, flori cu drag

  1. Si mie imi plac narcisele….si in general florile de primavara , care au un parfum atat de puternic , fata de florile de peste an.Multumesc de urare si iti doresc si eu o primavara la superlativ! 🙂

Lasă un răspuns

