Review site

De mult nu am mai facut un review de site. Asta se datoreaza vacantei pe care mi-am luat-o, ca doar ne aflam in luna august, luna a vacantelor. Eii, dar asta e o alta tema de articol, acum  sa trecem la treaba.

Site-ul bebejucarii.ro, pe care l-am vizitat este tocmai bun sa-l analizam, azi !

Daca pana acum nu stiati ca in online exista site-uri de unde poti cumpara diferite produse necesare beblului tau, afli acum.

Asadar, site-ul este foarte usor de accesat si asta se datoreaza numelului pe care il are dar si platformei pe care a fost creat.

Cu un design foarte placut si cu o gama larga de produse pentru cei mai mici dintre cei mici( de la triciclete pana la jucarii muzicale), site-ul te invita la navigare-cautare. Produsele sunt grupate pe categorii, rubrica aflata in partea stanga a paginii principale. Deschiderea paginilor este  foarte rapida, am dat un click pe categoria : „jucarii ” si a aparut imediat subcategoria cu o multime de produse grupate si ele, cum ar fi: jucarii din lemn, jucarii educative, etc.

Un alt aspect pozitiv si util in acelasi timp, pentru vizitatori-cumparatori, este „Oferta zilei” Asadar o reducere substantiala( azi era 15 la suta, reducerea) pentru produsul zilei! Produs care difera de la o zi la alta.

Cand ajungeti la rubrica „Cos de cumparaturi” , trebuie sa va faceti cont. Nu-i greu si ai acolo, pe pagina, explicatiile necesare.

Toate produsele sunt insotite de fotografii, asta ca sa stii ce cumperi si zic eu, ca e foarte util, acum cu atatea denumirii de produse pe care de multe ori nu prea le intelegem.

Pe pagina de contact ai adresa de yahhoo messenger si skype prin care poti contacta un reprezentant al magazinului pentru detalii. De asemenea exista localizarea firmei, programul pentru relatii cu clientii si programul de livrare.

Asta-i un semn clar pentru cumparatori ca acest site, magazin online e unul foarte serios.

Una peste alta site-ul pe care, azi l-am analizat nu lasa loc de puncte slabe. Datorita acestui fapt mi-a fost ” greu” sa gasesc ceva, o chestie, de  care sa ma „leg”, sa-l critic, constructiv, fireste! Si, totusi un sfat pebtru administrator, tot am gasit.  La modalitatile de plata mi-as dori sa adauge si paypal-ul. Este un mijloc de plata ce a prins destul de bine si la noi, in Romania.

Din blogosfera romaneasca va doresc, voua cititorilor mei, s-aveti o toamna bogata si mai profitabila.

One response to “Review site

  1. Deci, mai facut curioasa si am intrat! Cu adevarat e un magazin online plin de produse…faine!
    Zi buna si-o toamna frumoasa si bogata, sa ai si tu!

Lasă un răspuns

