Revin cu un nou articol despre: tigari electronice

Bine v-am regasit, dragii mei cititori fideli. V-am promis in urma cu ceva vreme intr-o postare pe acest blog ca voi reveni cu amanunte despre amicul meu si metoda lui de a se lasa de fumat. Stiti, ca el a apelat la Tigari electronice.
Despre provocarea de a reveni ea a fost lansata int-un comentariu la articolul din aprilie de catre o cititoare fidela de-a mea. Mai precis: comentatoramator;”Hmm, sa ne spui daca amicul tau va reusi sa renunte la tigarea clasica, eu n-am reusit cu electronica…”

Ok! Acum, ca aveti introducerea facuta, sa va spun ca aseara am iesit cu amicii mei la o bere, la o terasa. Ca deh…cu vremea asta atat de schimbatoare, cine stie poate la anu’ mai stam la o terasa:)Printre amici se afla si cel cu metoda de lasat de fumat cu ajutorul acelei tigari electronice, din aprilie. Surpriza a fost ca el nu mai fumeaza, in timp ce noi fiind fumatori, ne-am aprins tigarile clasice, el…amicul cu pricina n-a mai simtit nevoia sa-si aprinda o lululea:). Ba, chiar a vociferat un pic, deoarece il deranja fumul de la ale noastre lulele.
Deci, subiectul nostru a reusit, acum nu stiu daca va fi o situtie de moment sau va deveni un nefumator „inrait”…S-ar putea de acum, cand ne vom intalni la o bere in interiorul localului sa nu mai stea cu noi, la masa. Cine stie!
Nu imi dau seama ce l-a determinat sa renunte, tigarea electronica e cea „vinovata” sau a tinut de vointa proprie! Ce pot eu sa va spun ca asta-i primul caz pe care il stiu, acela de a alege metoda cu tigarea electronica, care a avut succes! Or mai fi nu zic, dar printre amicii mei, Vlad( acesta e numele lui) e singurul!

Curios este pentru mine faptul ca dintre toate metodele…vreo trei le stiu eu, a functionat a patra. Cele trei fiind „S-o iei treptat, reducand zilnic numarul de tigari pana ajungi la o renuntare definitiva, deci, nu folosesti vreuninlocuitor sau stimulent(plasture). A doua metoda e aceea cu mestecatul de guma…ori de cate ori doresti sa-ti aprinzi vre-o tigara. Si-o a treia metoda este cea a renuntari dintr-o data. Eu ii zic masura radicala, le arunci pur si simplu si vezi dupa daca rezisti:)

Inchei articolul cu speranta ca am reusit sa ma tin de promisiune, chiar daca a trecut ceva timp, asta e…stiti cum se spune: „mai bine mai tarziu decat niciodata” si bineinteles ca exista si scuza ca nu m-am ;ai intalnit cu amicul Vlad, de multa vreme. Iar, cand am dat ochii am verificat si am scris postarea:)

Din blogosfera romaneasca va doresc zi faina si-o toamna calduroasa si linistita!

PS. As vrea. bineinteles daca si voi doriti sa impartasiti din experienta voastra sau daca vreun amic. coleg, ruda, etc…a folosit o alta metoda… si a reusit sa se lase de fumat, sa lasati un comentariu scurt la aceasta postare

Lasă un răspuns

