Cel mai bine sa semnezi un contract prenuptial

Păstrăm în suflete prea multe și prea de toate….pentru ca nu esti animal sa uiti asa de repede! Lacrimi neplânse la timpul lor, cuvinte nerostite din lașitate și altele rostite cu limbă de foc, care au pârjolit sufletele altor oameni, regrete mărunte pentru ce am făcut greșit și altele însemnate pentru ce am fi putut să facem, oameni pe care nu i-am putut păstra și alții pe care nu i-am putut ierta, prietenii încheiate din prea mult orgoliu, șanse ratate, răni pe care nu le-a închis timpul, visuri pe care le-am uitat într-un colț întunecat acolo, în suflet…..dar n-am cezut ca unii oameni sunt atat de nepasatori cu viata lor!!! Cand esti sarac, faci si pe dracu sa scapi de asa ceva…problema unora este ca sunt atat de nepasatori incat socheaza (pe mine m-a socat…n-are rost sa spun persoana!) Vezi omul bine imbracat, arata bine (pitipoanca)….dar nu haina si fardul face uneori totul! Ma intreb daca personajele acela care le-au apucat o varsta de … (pitipoance batrane!), si nu au nimic, dar vor un copil ce pot sa le ofere in viitor acelui copil??? Trebuie sa fii cretin sa astepti pe harap alb calare pe mertzan, fara sa te misti in viata !! Eu intotdeauna am crezut ca atunci cand atingi o varsta de ….(hai sa n-o spun ca deranjeza unele personaje!), trebuie sa fii deja rezolvat in viata (high class), ca sa poti face si da mai departe unui copi!! Daca ai trait numai pentru tine (persoane egoiste) de ce-ti mai doresti o familie??? Deci imi pare foarte rau ca trebuie s-o spun dar e cel mai bine sa semnezi un contract prenuptial inainte de a te casatorii cu astfel de personaje!!!

Lasă un răspuns

