Sfatul meu: Cumpara scule profesionale.

Am un amic care ma tot roaga sa-i dau niste sfaturi. Stati sa va spun mai intai, ca in aceasta vara mi-am fcut niste modificari, amenajari prin locuinta. i-am zis mai in gluma mai in serios ca-i usor de facut, dar e necesar sa ai niste
scule electrice profesionale. Ei, as parca as vorbii cu peretii. Omul nu si nu!
ca nu se pricepe, ca nu a mai facut asa ceva, ca nu stie sa le foloseasca. Chestii din acestea. Motive, imi zic eu in gand, ori de cate ori aduce in discutie acest subiect.
dar nu despre amicul meu vroiam sa va spun, azi. Nici despre ce am facut eu in aceasta vara prin locuinta mea. Ci, despre locul de unde ne achizitionam sculele. Cam asta e subiectul si rostul acestei postari.
Acum, din ceea ce ma mai pricep si cu cata informatie am mai acumulat eu, ca stiti vorba romanului: „tot patitul e priceput”, exista trei locuri de unde putem achizitiona scule…necesare in lucrarile pe care le avem de efectuat, in locuinta noastra sau a unor prieteni, de ce nu?
Asadar, sa le luam pe rand:
1. Magazinele clasice. Aici ma refer la cele specializate in comercializarea acestor produse. Avantajul acestor magazine este ca le vezi, le pipai, le poti proba daca e cazul…de negociat pretul, nu ai cum, ca stiti…cum e cu pretul la raft.
dezavantajul pe care eu il vad, este acela ca hipermarketurile nu sunt in toate orasele si mai putin in mediul rural…Deci, costa deplasarea pana la un astfel de magazin.
2. Targuri sau oboare. Imi amintesc ca in rma cu cateva luni, mai precis, in vara, am avut ceva treburi prin Bucuresti. Mai exact in Targul de la Vitan. Aglomeratie, ce sa va zic…Acolo gasesti ce nu-ti poate trece prin cap …Cred ca multi ati fost, macar din curiozitate, chiar daca nu ati mers sa cumparati ceva anume.
De cumparat, nu am cumparat nimic, ca sa ne intelegem. Am mers cu o ruda sa cumpere o masina. Dar, acum sincer vizitand si aceea parte unde se vand tot felul de vechituri mi-am dat seama ca nu se merita sa cumperi ceva, mai ale o bormasina. dau un exemplu. E adevarat ca sunt ieftine, ca se poate negocia, dar nu stii cat o sa te tina…o zi, o saptamana? Deci, nu se merita, e parerea mea!
3. Magazinele din mediul online, specializate in comercializarea acestor produse. OK! Le vezi, dar nu le poti proba. Le poti in schimb returna, daca nu functioneaza…Avantajul acestor magazine este acela ca nu cheltui nimic, ca in primul caz. Ai nevoie de net! Exista si in mediul rural, asa ceva! Ai nevoie de putin timp sa cauti prin diversele magazine si dai click. Toate site-urile iti explica, cum sa faci cumparaturile online.
Din punctul meu e vedere, varianta numarul trei este cea pe car eu as folosi-o…Acum, decizia va apartine. Eu, nu am facut altcva, decat sa va prezint obtiunile pe care le stiu eu.
Din blogosfera romaneasca va doresc s-aveti o zi buna si spor in ceea ce veti face.

Lasă un răspuns

