Masajul de Anul Nou

Nu ştiu alţii cum sunt, dar eu, când mă gândesc la… timpurile trăite și spațiile umblate, așa o lene mi se face… încât, parcă m-aș lăsa pe… lăbuțele atât de pricepute ale maseurului! In sfârșit, l-am găsit!nu este el negru și mut, cum sunt eu blond și tăcut!… dar, deh… nu ne mai formalizăm dintr-atâta lucru…

…cum, nu-mi bat capul cu bilanțuri, celule și ghiulele, încerc a-mi potrivi pașii cu mine-însumi, pentru a oferi familiei, colegilor și prietenilor, cunoscuți și neTcunoscuți, ceea ce am mai bun și mai frumos… în anul ce a venit, vă doresc vouă ceea ce-mi doresc și mie: Sănătate, bucurie, împliniri și noroace la soroace! 

Lasă un răspuns

