Weekend cu mancare italieneasca!

Cu ajutorul FoodPanda poti comanda mancare de orice fel: chinezeasca, romaneasca, asiatica, vegetariana sau chiar produse de cofetarie. Site-ul este activ pentru mai multe orase mari din tara: Bucuresti, Arad, Brasov, Buzau, Cluj-napoca, Constanta, Galati, Iasi, Oradea, Ploiesti, Sibiu si Timisoara.

In afara de faptul ca indiferent de gusturi se poate comanda accesand platforma FoodPanda, comanda se face rapid, si usor . Usor este si dupa ce ai mancat🙂 Poti spune adiooo…la vasele de spalat iar timpul pe care in mod normal l-ai fi petrecut in bucatarie, gtind si spaland vasele il poti folosi in alte activitati …sa zicem: sport!

Deci, se poate  comanda mancare delicioasa pe www. foodpanda.ro

Aplicatia e disponibila si pe smartphone. De aceea mi-a fost foarte usor sa gasesc pe acest portal un restaurant cu specific italienesc! Ce am comnadat: mancare italieneasca, desigur!

Asta am constat eu si, ai mei amici, in acest weekend. Si, a fost un Weekend cu mancare italieneasca!

Cat am platit? Putin! Foarte putin! Nici nu ne-am astepta sa fie atat de buna pizza(seara am servit-o) si comanda sa ne fie adusa atat de repede!

Zic ca a meritat! De altfel, multa lume apeleaza la acest gen de servire!

Fac o paranteza si va mai spun ca pe acest portal gasiti foarte multe restaurante care livreaza mancare la domiciliul! Plata se poate face online sau la primirea comenzii.

PS. Va recomand sa apelati la serviciile portalului: www. foodpanda.ro, si veti fi multumiti. Foodpanda poate fi partenerul vostru pentru livrarile de mancare la domiciliu! Comanzi mancarea preferata de la restaurantele din zona ta foarte simplu, cu doar cateva click-uri.

4 responses to “Weekend cu mancare italieneasca!

  1. Mi-a placut tare mult modul in care ai descris weekendul si , eu iubesc marea!
    In privinta portalului, este un nou concept va revoluționa modul de gândire al nostru, al tuturor celor care obișnuim să comandăm mâncare acasă sau la birou

  2. Aplicația pentru mobil, este disponibilă pentru iOS și Android, pe care am avut plăcerea să o testez. Din păcate nu au o aplicație și pentru Windows Phone (eu folosesc WP și în “Magazin” nu am avut plăcerea să găsesc aplicația).

Lasă un răspuns

