Urasc schimbarile

Vreau sa va zic, de la bun inceput, ca eu urasc schimbarile astea radicale de temperatura, ma rog de vreme… Adica de la soare , adica caldura la vant si ploaie, adica frig. Sunt saturat de trecerile astea, ca sa fortez o comparatie de la bine la rau.. Vremea iti da de multe ori impresia ca zilele vor fi la fel de frumoase si calduroase…si cand colo’, din senin incepe, dupa-amiaza sa bata vantul , chiar ploua si eventual binele se transforma intr-o raceala .. asa cum presimt ca mi se va intampla..mie….De ce trebuie sa existe, in noiembrie doar  cateva zile cu soare.. zile frumoase, ca doar e toamna , iar apoi frig ? Nu ne va fi de ajuns frigul 3 luni ? Inca ne trebuie ? E o prostie si cu vremea asta.. nu mai e la fel ca inainte.. daca tot e intr-un fel .. sa se mentina asa.. Ce ar fi ca intr-o zi o sa venim imbracati in tricou , blugi , iar a doua zi in geaca, fular si manusi ?:)) Acum nu ca ar fi ”asa” de frig.. dar WTF ? Ne pacaleste vremea asta.. asadar aveti grija cum va imbracati ! Acum va las , caci am de citit Mara de Ioan Slavici.. O frumoasa .. PORCARIE de carte ! Titlul este Mara , numele unei femei care are 2 copii , iar in carte se vorbeste numai si numai despre cei doi copii.. cu nume ciudate.. Trica si Persida:)) . Va recomand sa nu cititi cartea daca nu va este ceruta🙂

Eu, o citesc ca am dat ea prin biblioteca si-am zis ca asta ar fi un mod ideal sa imi reamintesc de anii liceului…

Hai, s-aveti un weekend placut!

PS. Urasc vremea nu si vremurile. Deci, schimbarile poitice imi plac!

Lasă un răspuns

