Respect si aplauze pentru Marius Mocanu !!!

Respect si aplauze pentru Marius Mocanu !

11139525_1601542653394019_92032705_n Calaraseanul din echipa Dinamo, a avut amabilitatea de a transmite cateva cuvinte suporterilor din Calarasi :
CH- Marius, faci ce faci si, vii pe acasa ! MM- Da, bineinteles, aici am petrecut sarbatorile de Pasti.
CH- Eu ma refeream la meciul din play-off…
MM- Ah, da ! Asa au decis sortii ! Desi am inima stransa cand joc aici, acasa, ca adversar, sunt jucator profesionist si voi da totul pentru echipa mea.

CH- Marius, ce parere ai de Dunarea Calarasi ?
MM- Am fost bucuros cand aceasta echipa a promovat in LN. La Calarasi m-am nascut, aici am invatat handbal, nu pot fi decat mandru ca acest oras are echipa in liga. Iar parcursul acesteia, in primul ei sezon competitional, a fost de-a dreptul senzational. O echipa foarte buna, cu jucatori foarte buni !
CH- Cum ai primit vestea convocarii la echipa nationala ?
MM- Recunosc, a fost o surpriza pentru mine si, emotiile ma coplesesc si acum. Imi doresc sa ma ridic la nivelul asteptarilor antrenorilor si a iubitorilor handbalului.
CH- In final, un gand despre meciul Dunarea-Dinamo….
MM- O confruntare foarte grea. Fiecare echipa are sansa ei. Noi, jucatorii, vom oferi un spectacol handbalistic, suporterii calaraseni merita acest lucru. Toata lumea a observat pasiunea cu care, acestia isi incurajeaza echipa si, ii felicit pentru acest fapt.
CH- Multumesc, Marius, pentru amabilitate si gandurile frumoase ! Aplauzele calarasenilor vor fi si pentru tine !
MM- Multumesc, si eu !

Interviu realizat pentru Calarasi Handbal.

One response to “Respect si aplauze pentru Marius Mocanu !!!

Lasă un răspuns

