Dunarea Calarasi, blat pe bani publici?

Trebuie să fii nebun să investești în fotbal, acum! După nervi, stres, păr cărunt, bani cheltuiți, te alegi cu nimic. Ratezi obiectivul pentru ca altii, beneficiari ai banului public( Primarie si Consiliul Judetean), fac cateva blaturi si promoveaza.

„Mi-am adus aminte de epoca Jean Pădureanu”

Staff-ul echipei Rapid ii acuza pe cei de la Călărași de lucruri necurate. Managerul sportiv al giuleștenilor, spune că victoria obținută de Dunărea Călărași la Brăila i-a adus aminte de epoca Jean Pădureanu.

De acuzele lui Dinu Gheorghe nu au scăpat nici cei de la Farul Constanța. Aceștia au fost acuzați că s-ar fi dat la o parte în jocul cu Dunărea Călarași de pe teren propiu, încheiat cu victoria echipei antrenată de Mihalcea cu scorul de 6-0.

”A fost un meci echilibrat, două echipe care au încercat să joace cât pot de bine. Eu cred că am dominat, e o victorie foarte importantă, ne luptăm mai departe pentru promovare. Eu am spus de săptămâna trecută că nu o să fim depunctați. O să plătim banii.

Dacă alții au câștigat lejer aici la Constanța, noi am întâlnit o echipă extrem de motivată, de mult nu am văzut Farul să se bată așa.

Am văzut că cei de la Călărași țin ritmul. Meciul de la Brăila mi-a adus aminte de epoca Jean Pădureanu.” a declarat Dinu Gheorghe după jocul câștigat de Rapid la Constanța.

Dunărea Călărași, este un club de fotbal finantat din bani publici ( Primaria Calarasi si Consiliu Judetean Calarasi), de aceea se poate spune ca banii din taxele si impozitele calarasenilor, sunt folositi in a cumpara non-combatul unor echipe. Ramane ca autoritatiile in drept (DIICOT SI DNA) sa verifice modul in care au fost cheltuiti acei bani publici, dati cu multa usurinta, de autoritatile locale si judetene.

One response to “Dunarea Calarasi, blat pe bani publici?

Lasă un răspuns

